Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review




People Who Liked This Video Also Liked

Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review
Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review
Star Wars: The Phantom Menace Review (Part 1 of 7)
Star Wars: The Phantom Menace Review (Part 1 of 7)
Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review
Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review
Star Wars: The Force Awakens movie review
Star Wars: The Force Awakens movie review
Star Wars: The Force Awakens Spoilers Review
Star Wars: The Force Awakens Spoilers Review

Did this video help you?

yetanotherstatistic: Expensive knock-off disguised as homage with absolutely no character development.

McCarthee: Tbh the ring theory stuff should have been its own video. Completely irrelevant to TFA.

Gonzo Volante: 1:23:49 hahahahahahahahahahahahaha FOR REAL!!! why couldnt fin be from chicago?

Charles Heinrichs: Skip to 54 minutes if you want to skip to the actual review of the movie lol

8T2OFFICIAL: Am I the only one who watches these reviews several times and each time it’s more entertaining

8T2OFFICIAL: Loooooooooooool
These Star Wars reviews need to be shown in the cinema

Cekeybula: THATZDAMILLENIAAALFALCUUUN THATZDIEMILEINAILFALCUNT!

Furness Prime: Dude you are so funny. God damn.

DoubleAmaterasu: 1h 15

Alex Pacheco: dinosaur park happens, dinosaur park runs amuck, & then we realize not to freak around with nature.
I can picture Jeff Goldblum saying that

GordonRamses: Who played JJ Abrams in this?

Alex Pacheco: whoops* lol

Kefentse Brown: Dude you're hilarious!!! And I said the slapstick was uncalled for especially on the side of the antagonist

Aaron Ferguson: Its funny, looking back on this video yet knowing the current climate of Disney/Lucasfilm SW! hahahaha.

trent thompson: Disney is aids!
I want a bane series!

Ray Reed: That’s not who said
“ there’s a sucker born every minute”
It was actually P.T Barnum

frankyoualot: 1:04:00 LOVE the side-by-side comparison, unreal, they truly DID match it scene by scene! This video brought me more joy than this movie ever could, not kidding. Please continue the much needed humor.

Otniel Ocampo: The Last Jedi I can watch for $2.99 The original Trillogy I can watch for $17.00 Well freak Capitalism but damn I love Capitalism for making clear what is worth watching!!! Case Closed!!!!

Writers Room: DO MR. PLINKETT'S STAR WARS: THE LAST JEDI REVIEW!!!!!!!!!

David B: Last Jedi
Rating:
Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

yetanotherstatistic: Expensive knock-off disguised as homage with absolutely no character development.
Noor Alam: Indian bowlers trounced with bouncer by Australian batsman 328 street bowler
Octavia Blackthorn: Went on this for the first time 2 years ago, scariest thing I’ve ever ridden. The video doesn’t seem that fast but the ride is so fast you don’t even get the change to scream, it gets stuck in your throat.
Oisin Murphy: Do it for next year for 2016
Un Loco cualquiera: Cuando pongo el segundo comando sudo apt-get update me dice "E: No se pudo encontrar el método /usr/lib/apt/methods/https." ayuda por favor nesesito el java 7 para el minecraft
Chris England: Master lol? wtf i do torment II on my hc wizard... and ur squishy as hell!! lmao
connor Daugherty: it dos t let me deploy

Mr. Plinkett's The Star Wars Awakens Review