IOFFER LV MINI BACKPACK | REVIEW




People Who Liked This Video Also Liked

IOFFER LV MINI BACKPACK | REVIEW
IOFFER LV MINI BACKPACK | REVIEW
IOFFER | LV MINI BACKPACK | REVIEW
IOFFER | LV MINI BACKPACK | REVIEW
Unfortunate IOFFER Fail!!!!
Unfortunate IOFFER Fail!!!!
iOFFER - Louis Vuitton Palm Springs Backpack Mini Unboxing /Review
iOFFER - Louis Vuitton Palm Springs Backpack Mini Unboxing /Review
Ioffer review lv mini palms spring SCAMMED OR NAH
Ioffer review lv mini palms spring SCAMMED OR NAH

Did this video help you?

Chantelle Bell: What’s the seller called

Kayla Southwick: Love it! Been looking to buy that bag, my card keeps getting declined so I’m going to go get a prepaid card!! So glad it looks good!

Mayra Asif: Can you give me link which seller you bought this bag. Because i see so many seller sell this bag...

Brandi Williams: Just wanted to let y'all know the best way to order from iOffer is to get a prepaid Walmart card. There's a foreign transaction fee for each transaction that you complete depending on the amount. Most Americans bank will not accept foreign transaction fees after the sale is completed. Just trying to help those that want to order from iOffer.

NEW NORM TRUMP: DO YOU POSSIBLY KNOW WHAT COUNTRY IOFFER.COM IS IN SO I CAN TRY TO FIGURE OUT WHEN MY BAGS COME IF NOT THAT'S OK WHAT COUNTRY ARE YOU IN I BOUGHT 2 BAGS OFF OF IOFFER.COM AND I JUST WANNA MAKE SURE I GET MY BAGS SOON

Diy Queen: do you have the link?

Bee bee: You’re so cute! 💖

tricia elliott: Real authentic Louis V canvas is not leather either haha. It’s a common misconception. The original LV canvas material is fabric coated with a thick layer of plastic. Normal the only thing true leather is the straps / handles on most of their designs. Great review! Love your bag! It’s super realistic!

khushboo khalid: I love your accent❤

M: How much was it??

alexdt 00: That’s not ioffer messing up that’s your bank blocking it you need to let the transaction go ahead by calling them that’s what happened me

Monica Salas: The worst replica I’ve seen yet.

Dilcely Then: its a replica

DarkMom Yep: I bought I bag just out of curiosity very recently and the bag looks fake and cheap even from a far distance

Leah Hall: I love your accent! :) you should do more videos like this one! <3

Brocquelle Richards: If any of you ladies are still looking for a LV 1:1 quality palm springs replica message me.

Mia Payne: Thanks for the video! Omg I just gotta say this: your accent is really cute!! 😂💓

Donna G: This is gonna last u for the rest of your life trust me bc this is real leather i can tell and i know and the only difference between the actual one might be some details that are made differently that’s it bc as long as a bag is leather means it’s quality

Auston Allen: Can u do paypal

Auston Allen: Finna get me one and a wallet
Rating:
IOFFER LV MINI BACKPACK | REVIEW 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

Сергей: Что за амодель снимаеться в рекламе?
ARMUDAH VELLAISWAMY: Picha yeadukka wanthuttanga, pichakaara naaingal
Chantelle Bell: What’s the seller called
Joan Burr Salzman: Thanks.
Таня Ропот: Тоже севодня купила!посмотрим через 2 недели
Оля Козочкина: Как переустановить Fork Store? Видео you tube не воспроизводит, просто черный экран😢
Ms. Gamer: У меня Айфон 10S Max. Хороший и мощный флагман.покупкой доволен

IOFFER LV MINI BACKPACK | REVIEW