Angela Vs Bath & Body Works Rant




People Who Liked This Video Also Liked

Angela vs Bath & Body Works rant
Angela vs Bath & Body Works rant
Boycott B&BW? I think not!!
Boycott B&BW? I think not!!
FREE BATH & BODY WORKS PEACH BELLINI CANDLE HAUL!
FREE BATH & BODY WORKS PEACH BELLINI CANDLE HAUL!
Angela vs Bath & Body Works rant - actual footage
Angela vs Bath & Body Works rant - actual footage
BATH & BODYWORKS I RANT & HAUL
BATH & BODYWORKS I RANT & HAUL

Did this video help you?

Yessy GC: This is the best video on all of YouTube lol

Niki Grant: This is funny

hex 4: Lmao Jen is hot xD

Jennifer Foster: I love that she actually did the “ “ for the “off site store”!😂😂😂😂😂

raye xo: This reminds me of the Ant-Man lmfao

Eulalia: STILL. ICONIC.

lisa evers: Awesome!!

Pam Deputy: This made me laugh so hard.

kelsey i: this woman must've never worked in retail or customer service before. jesus.

Whispering Waters: This is the best thing on youtube.

Christy Kennedy: Exactly why I don't shop at this chain. Bimbos!

Heather B.: Holy crap, that "pleasant" face is the funniest thing I've ever seen!

Sarah Lundeen: This is literally the stereotype "I want to speak with the manager" woman😂😂😂😂

Sarah Lundeen: OMG I'M DEAD💀

Chanell Heeter: I AM SCREAMING

Kari Greck: I cant believe this is the first time im seeing this. This is hilarious!

Izzy Goodman: You over exaggerate this sm! Damn issa candle

Miss Boss: LOL when she sniffs the candle @ 5:36 hahahaha

The Algerian Gamer: U are so creative

Porcelina19191: "Drunk History" has transformed into "Sober Rants." Fabulous!
Rating:
Angela vs Bath & Body Works rant 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

Джэйсон Вулф: 1 кг песка на 1 литр аквы? че за бред, это на 260 литров 26 кг? это слой 3, 5 см при том что не рекомендуется ложить толще 2 см во избежании закисания песка!
Yessy GC: This is the best video on all of YouTube lol
Сергей Винников: Здравствуйте! Q 2888 и Q 2800 какая в них разница?
muhittin turk: Dokunmatik ekran kac inc neteden temin ettiniz
Anant Goel: Demolition derby at its best
6Vendetta666: Oh man good luck with that track! Mine came with a popped track, the tracks on this model are horrible, and fragile as hell. Its not your fault the tracks are garbage. As you fix one link more will break on you, What makes matter worse is when putting the track belts on those tension idlers they will come apart again. I eventually got mine on by silicone the track links together temporarily and removing the silicone with thinner once I got the track on. For the price they should have done a better job.
Joel The Goalie: I got this glove when I was playing Bantam AA and I really regret getting it. It has a tiny, shallow pocket, and it lets pucks pop out very easily. Not to mention it took forever to break in. I most likely should have got the 18k glove and blocker or something different.

Angela vs Bath & Body Works rant